9 Temmuz 2012 Pazartesi

Giyim alışveriş siteleri

Giyim alışveriş siteleri listesi

Daha önce online giyim alışveriş siteleri başlıklı bir yazı kaleme almıştık.  Bu yazımızda ise Türkiye'nin en kaliteli giyim alışveriş siteleri listesini size sunacak ve bu sitelere üye olabilmeniz için gerekli davetiyeleri de yine sizlere takdim edeceğiz.

Yani bu yazıda giyim alışveriş online,giyim alışveriş siteleri listesi, giyim alışveriş siteleri top 10 gibi aramaların hepsine cevap vereceğiz.


Biliyorsunuz giyim alışveriş siteleri dünyaca ünlü markaları sizlere %90 a varan indirimlerle alma imkanı tanıyor. Ayrıca çarşı çarşı dolaşmanıza gerek kalmadan en güzel modelleri evinize kadar getiriyor. İşte bunun gibi daha nice avantajı bünyesinde barındıran giyim alışveriş sitelerine üye olarak rahatlıkla kaliteli markaları cazip indirimler alabileceksiniz.

 Normalde üyelik alımın davetiye yoluyla yapan bu siteler için bütün davetiyeleriniz bizden:)

Yani aşağıdaki linkler üzerinden rahatlıkla Türkiye'nin en kaliteli internetten giyim alışveriş sitelerine üye olabilirsiniz.

Son bir uyarı: Aşağıda sıraladığım sitelerin hepsine üye olmanız faydanıza olacaktır. Çünkü bir sitede a marka indirimde iken diğerinde b marka diğerinde ise c markası indirimde olacaktır. Siz bu sitelerin hepsine üye olarak bütün markaları elinizin altında bulabileceksiniz!

İşte Giyim alışveriş siteleri listesi yani giyim alışveriş siteleri top 10:

1- Markafoni: Türkiye'nin 1 numaralı giyim alışveriş sitesi markafoniye üye olmak için BURAYA tıklayınız.

2- Trendyol: 2. sırada ise Trendyol geliyor. BURAYA tıklayarak Trendyol'a üye olabilirsiniz.
3- Daybuyday: 3. sırada ise Daybuyday yer alıyor. Daybuyday üyeliği için BURAYA tıklayınız.
4- Morhipo: Morhipo üyeliği için ise BURAYA tıklayınız.
5- Vip dükkan: Vip dükkan üyeliği için ise BURAYA tıklayınız.
6- Yenimi Yeni: Yenimi Yeni üyeliği için BURAYA Ttıklayınız.
7- 1V1Y: Bir varmış bir yokmuş üyeliği için BURAYA tıklayınız.
8-  Altıncı Cadde: Altıncı cadde üyeliği için BURAYA tıklayınız
9- Perabutik: Perabutik üyeliği için BURAYA tıklayınız.
10-Trendyget: Trendyget üyeliği için BURAYA tıklayınız
11- Netvarium: Netvarium üyeliği için BURAYA tıklayınız.

Sizlere şimiden keyfli alışverişler..


İlgili kelimeler: giyim alışveriş siteleri, giyim alışveriş online, giyim alışveriş siteleri listesi, giyim alışveriş siteleri top 10


43 yorum:

  1. Aslinda ben pek,internet alisverisine pek guvenmem;fakat bu siteler uzerinden yapilan Kullanici Sozlesmesine bakarak bu sitelerin guvenli olduklarinin kanaatindeyim...
    Nick: Mr.YuNuS

    YanıtlaSil
  2. güzel cryofdeath

    YanıtlaSil
  3. güzel bir site hediyeko.com yalcinkocc

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir konu gerçekten çok beğendim burakxxxbugra

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler.. :)
    nesrin

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir konu çok beğendir Arex78

    YanıtlaSil
  7. İnternet alışverişlerine guvenmem fakat bi deniyeyim

    nick:crazymemo123

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim ya :)

    YanıtlaSil
  9. Listedeki 6 siteye üyeyim zaten, çalışan biri olduğum için alışveriş yapacak vakit bulamıyorum. Bu gibi siteler sayesinde hiç vakit harcamadan alışverişlerimi yapıyorum hem de uygun fiyatlarla :) nick : makbule

    YanıtlaSil
  10. İnternet bize alışveriş imkanı sunuyor ve benim gibi dışarda alışveriş yapmayı sevmeyen biri için bu siteler harika rampalar

    YanıtlaSil
  11. internetten alışverişi desteklemem ama burası gerçekten güzel ve güvenilir bi yer başarılar.. enemyworld

    YanıtlaSil
  12. Çok yararlı bir yazı olmuş teşekkür ederim.İnternetten alışveriş bazen çok faydalı olabiliyor... nick: strider55

    YanıtlaSil
  13. internet alışverişlerini desteklemem fakat bunu sevdim :)hediyeko.com ahmetcbd

    YanıtlaSil
  14. Ben de internette çok sık alışveriş yapmam,güvenmediğim için.fakat burası güvenli bir site .hem buraya güvenerek giriyorum hem de arkadaşarıma öneriyorum. Hediyeko.com

    YanıtlaSil
  15. bu şekilde ürün satan markalara baylıyorum oturduğum yerden alışveriş imkanı sağlıyor bence süper birşey bu :) nick:yasin99

    YanıtlaSil
  16. slm bende internetten alışveriş yapıyorum ama bazı siteler güvenli bazıları değiş hepsine değil deyemeyiz ... mustababa ... hediyeko.com

    YanıtlaSil
  17. Yazan tüm siteler güvenilir, güvenle alışveriş yapıyorum.Herkese tavsiye ederim...sansur123

    YanıtlaSil
  18. devir internet devri her şeyin internete taşındığı bir dünyada yaşıyoruz. Ben bu sitelere bayılıyorum ayağa bile kalkmadan alışverişimi yapıyorum. süper bir şeyy. nick:tatli48 hediyeko.com

    YanıtlaSil
  19. Ben çoğuna üyeyim,internetten alışveriş çok hızlı bir şekilde yaygınlaşıyor. bonoparte

    YanıtlaSil
  20. ben birkaç sefer buralardan alışveriş yaptım ve beklediğim gibi çıktı üstelik bazı kampanyalarda size hediye veriyorlar tavsiye ederim mmmerve

    YanıtlaSil
  21. giyim alışveriş sitelerinde hiç aradığım şeyi bulamıyorum. ibrhmygdrn

    YanıtlaSil
  22. güvenli sitelerin olması bizim çok önemli.Böyle güvenli sitelere girmek her insanın isteyeceği şeydir iyiki var bu siteler.Nerde insana yararlı birşey varsa ordayız!

    YanıtlaSil
  23. Ben her zaman güvenli bir giyim sitesi aradım ama bu site kadar güzelini görmedim ve inanabiliyomusunuz üstelik indirimle muşteriyi memnun ediyorlar.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir şey güvenilir site çok beğendim emeğe saygı :) Eyup34

    YanıtlaSil
  25. Internetten hıc gıymeden yada elınıze bıle almadan bır kıyafete bakıpta secebılmek cok guzel :) Bende bazen bu konuda alısverıs yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. internetten alışverişi desteklemem ama burası gerçekten güzel ve güvenilir bi yer... pedrogomes

    YanıtlaSil
  27. bende bu siteleri kullanıyorum duyulmasında reklamların önemi de büyük.
    nick : tgbayhs

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler çok iyiydi

    YanıtlaSil
  29. kesinlikle bu site güvenilir bir sitedir arkadaslar tüm türkiyeyi bu siteye davet ederim

    YanıtlaSil
  30. ben asla internet üzerinde alışveriş yapma ama burası gerçekten harika

    YanıtlaSil
  31. gerçekten çok harika :) Emin

    YanıtlaSil
  32. süperya istediğim kadar alışveriş dilediğim markadan

    YanıtlaSil
  33. buradaki tüm sitelerden güvenle alışveriş yapıoyorum ;) feeettt

    YanıtlaSil
  34. ilk kez üye oldm gerçktn güzl

    YanıtlaSil
  35. markafoni,daybuyday sitelerinden alışveriş yaptım hiç bir sorun çıkmadan ulaştılar elime,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  36. bize böyle güzel bişey sunduğunuz için teşekkür ederiz

    Clickrazor

    YanıtlaSil
  37. Öncelikle çok anlamlı bir yazı olmuş teşekkür ederiz. Bu sitelerin çoğuna üyeyim zaten. Herkezin denemesini tavsiye ederim. Güvenilir siteler. Fiyatlarda uygun. Bol alışverişler... Ozi085 hediyeko.com

    YanıtlaSil
  38. Normalde ınternetten alışveriş yapmam ama gerçekten bunlar çok güvenilirler. CrulTr

    YanıtlaSil
  39. Bu bilgileri yayınladiığınız için çok teşekkürler Nick:akozkar41

    YanıtlaSil
  40. bu sitelerin çoğundan biligm vardı bilmediklerimi de öğrendim teşekkürler :) nick: hulyam91

    YanıtlaSil
  41. Ya bu alışveriş sitelerinden daha doğrusu başlıktaki adıyla söyleyeyim tam olsun giyim alışveriş sitelerinden trendyola üye değildim sayenizde ona da üye oldum. Teşekkürler:) Eksiğimiz kalmadı sanırım:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.